Uslovi korišćenja sajta

Opšti uslovi pružanja usluga

Prodaja robe putem naše online prodavnice BOLAGO-M OnlineShop obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva BOLAGO-M doo, ulica: Put prema Lazovićima 1, Konjevići, Čačak 32212 Sedište: ČAČAK matični broj: 17182366 PIB: 101116926 https://www.bolago-m.rs

Roba (usluge) koja se prodaje putem Web sajta poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u uz svaki artikla. Saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano dokumentacijom koja se nalazi uz svaki artikal.

Prodajna cena robe je sa zaračunatim PDV-om i  naznačena uz svaki artikal, a mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na https://www.bolago-m.rs

Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Slike ne moraju biti 100% identične proizvodima. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

Načini plaćanja

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: pouzećem (kuriru kada isporuči pošiljku), platnim karticama - VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta; Opštom uplatnicom/e-banking i virmanski za pravna lica.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Plaćanje pouzećem kuriru pri isporuci

Kod plaćanja pouzećem porudžbinu plaćate prilikom isporuke. Ukoliko isporuku vrši kurirska služba moguće je jedino plaćanje gotovinom.

Plaćanje preko računa - uplatnicom

Svoju porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun Bolago M d.o.o., uz obavezno navođenje odgovarajućeg poziva na broj koji se generiše prilikom naručivanja. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem Interneta ako imate Internet pristup svom računu (web banking). Pravna lica uplatom sa svog poslovnog računa.

Platnom karticom

Svoju porudžbinu možete platiti Visa, Master ili Maestro karticom. Obradu kartica vršimo preko kompanije AllSecure, i u saradnji sa Unicredit Bank Srbija AD.

Zaštita podataka prilikom plaćanja

Poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj formi upotrebom SSL sigurnosnog protokola. Iz sigurnosnih razloga podaci o Vašoj platnoj kartici su dostupni samo banci koja je Vam je izdala karticu, a naše preduzeće BOLAGO-M doo nema uvid u njih.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

U slučaju plaćanja karticom, nakon što dobijete potvrdu Vaše porudžbine emailom, iznos porudžbenice će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobađaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.

Registracija metoda plaćanja

Kada se podaci o kartici kupca, na njegov zahtev ili odlukom trgovca TOKENIZUJU, (pothranjuju na sertifikovan način za kasnije korišćenje), ti podaci se čuvaju na AllSecure PCI DSS level 1 sertifikovanim serverima. Osetljivi kartični podaci se prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan način. Trgovac ni u jednom trenutkku nemaju pristup podacima o broju kartice i drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem. Kupac ima mogućnost deregistracije prethodno registrovane kartice, kao i promene tokenizovane kartice.

Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Ako je plaćanje izvršeno pouzećem ili opštom uplatnicom/e-bankingom povraćaj sredstava se vrši uplatom na tekući račun kupca, delimično ili u celosti, bez obzira na razlog vraćanja. Pravnim licima se sredstva vraćaju na poslovni tekući račun, delimično ili u celosti bez obzira na razlog vraćanja.

Politika isporuke

Trenutak prihvatanja porudžbine

Nakon poručivanja, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a koji ste naveli tokom procesa poručivanja (veoma je bitno da ostavite tačnu mejl adresu kao i kontakt telefone). Porudžbina je prihvaćena od strane preduzeća BOLAGO-M doo tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste. Ako po obavljanju prosesa poručivanja i slanja narudžbine ne stigne Vam na mejl potvrdu o pijemu porudžbine ( u roku od nekoliko minuta) verovatno niste ostavili tačnu mejl adresu. U tom slučaju pišite nam na mejl reklamacije@bolago-m.rs ili pozovite telfonom 032.5371.476 i proverite status vaše porudžbine. Ako imate otvoren nalog ulogujte se i na stranici moj nalog pregledajte i proverite status narudžbine. Registracijom na stranici Moj nalog ubrzavate proces naručivanja i smanjujete mogućnost ostavljanja pogrešnih podataka.

Rok isporuke

Period isporuke porudžbine je 1-2 radna dana. Porudžbine poslate petkom posle 14h i vikendom biće poslate ponedeljkom i biće dostavljene u utorak na Vašu adresu u vremenu od 08-17h. Porudžbine poslate u vreme praznika biće poslate prvog radnog dana posle praznika.

Kašnjenje isporuke

U slučaju kašnjenja isporuke, kupac ima pravo da odustane od kupovine, i u tom slučaju će sav novac biti vraćen ako je plaćeno unapred.

Cena isporuke

Naručenu robu Vam šaljemo kurirskom službom CITYEXPRESS, cena isporuke za kupovine do 5000 dinara je 450 dinara fiksno, za kupovine preko 5000 dinara cena dostave je GRATIS, sem za artikle za koje se dostava obračunava po težini artikla, cena je od 25 din/kg uz minimalnu cenu od 500 din po pošiljki za sve kupce u Republici Srbiji. Pored svakog artikla je naznačeno kako se obračunava cena dostave. 

Za arikle koji su naznačeni da se za njih obračunava dostava kao VANGABARITNA POŠILJKA dostava se obračunava po posebnom kriterijumo koji je objašnjen pored svakog artikla za koji se obračunava i ona ne zavisi od vrednosti pošiljke.

Troškovi isporuke se dodaju na cenu proizvoda i iskazani su uz cenu proizvoda i tokom procesa naručivanja u KORPI na Web sajtu. 

U slučaju zamene robe nastale greškom kupca, troškove vraćanja robe snosi KUPAC . U slučaju greške prodavca, troškove vraćanja pošiljke snosi PRODAVAC.

Možemo podeliti Vašu porudžbinu prilikom isporuke na nekoliko delova u zavisnosti od raspoloživosti i dostupnosti robe na zalihama (može se desiti da je u nekoj drugoj radnji ili magacinu u drugom gradu). To kupcu neće prouzrokovati nikakve dodatne troškove.

Uputstvo za naručivanje

Da bi Vam bila omogućena kupovina na našem sajtu ne morate biti registrovani korisnik. Proces registracije je veoma jednostavan i od Vas zahteva samo osnovne lične podatke i olakšava Vam sledeće kopovine jer su Vaši podatci zapamćeni. Možete se registrovati i prilikom kupovine kao ne registrovani korisnik jednostavnom postupkom na poziciju KORISNIČKI NALOG štiklirate opciju Želim da otvorim nalog na sajtu gde Vam se otvara dijalog gde unesete samo lozinku i potvrdu lozinke i nakon slanja NARUDŽBINE stiže Vam mejl sa linkom za aktiviranjem naloga.

  • Prilikom pregleda proizvoda primetićete da pored svakog posebno postoji dugme "DODAJ U KORPU". Kada kliknete to dugme, automatski ste u korpi. Moguće je više puta dodati isti proizvod u korpu. Za pojedine proizvode, kod kojih postoje varijacije u pakovanju ili nijansama, potrebno je da kliknete na dugme "ODABERITE NIJANSU ILI PAKOVANJE" kako biste na sledećoj strani odabrali pakovanje ili nijansu koju želite da naručite. Ukoliko želite da nastavite kupovinu, pomoću dugmeta "NASTAVITE KUPOVINU" se vraćate na stranu sa koje ste došli.
  • U svakom trenutku, na bilo kojoj strani sajta, imate priliku da vidite broj artikala u korpi. Jednostavnim klikom na ikonicu KORPA u gornjem desnom uglu sajta otvarate stranicu KORPA na kojoj su prikazani svi proizvodi spremni za kupovinu. U samoj korpi, veoma lako možete obrisati proizvode iz korpe ili povećati broj željenih proizvoda.
  • Kada ste spremni da izvršite kupovinu, ukoliko ste prethodno ulogovani ili imate registrovan nalog, ulogijete se na poziciji "PRIJAVITE SE UKOLIKO VEĆ POSEDUJETE NALOG", prihvatite uslove korišćenja i kliknete dugme "NARUČI". Ukoliko niste registrovani i ulogovani potrebno je da popunite tražene podatke iz obrasca, prihvatite uslove korišćenja i kliknete dugme "NARUČI". Nakon toga otvoriće Vam se strana sa obaveštenjem da je narudžbina uspešno poslata i na mejl koji ste ostavili u obrascu stićiće obaveštenje o porudžbin i artiklima koje ste poručili sa cenam i ukupnim iznosom otkupnine. Kada je narudžbina spakovana i otpremljena stićiće Vam obaveštenje mejlom da je porudžbina poslata i kodovi paketa pomoću kojih možete pratiti u svakom trenutku gde se paket nalazi pomoću aplikacije za PRAĆENJE POŠILJKI. Ako bude nekih nedoumica i dodatnih obaveštenja pozvaćemo Vas na kontakt telefon koji ste ostavili u obrascu prilikom naručivanja. Veoma je Važno da ostavite tačne podatke za kontakt naručito broj telefona i mejl adresu.
  • Takođe možete sve artkle naručiti i preko telefona 032.5371.476. Zamolili bi Vas da prilikom naručivanja artikala telefonom pored naziva pročitate i šifru artikla koji želite da naručite, a nju možete naći kada kliknete na naziv, sliku ili bilo gde na polju artikla. Šifra je poželjna radi lakšeg raspoznavanja artikla koji želite da naručite i da ne dolazi do zabune oko naručivanja. Trgovcu koji primi Vašu porudžbinu telefonom potrebno je da ostavite lične podatke radi slanja kurirskom službom. Trgovac će Vas nakon primljene porudžbine obavestiti o ceni proizvoda, ceni dostave i ukupnoj ceni otkupnine proizvoda koju ćete platitui kuriru prilikom dostave pošiljke.
  • Po pakovanju i isporuci paketa kurirskoj službi CITEXPRESS Vaše NARUDŽBINE poslaćemo Vam mejl u kome ćemo Vas obavestiti o ID broju paketa i link prko koga možete pratiti dokle je stigla Vaša pošiljka

APLIKACIJA ZA PRAĆENJA POŠILJKI

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača Službeni glasnik RS, br. 73/2010 član 31, obaveštavamo Vas da imate pravo na jednostrani raskid ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija, u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u državinu potrošača. Obrazac za raskid ugovora nalazi se na sledećem linku<<

 

Procedura isporuke

Pošiljka stiže na adresu radnim danima (pon, uto, sre, čet i pet) u periodu od 08-17 sati. Potrebno je da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni drugi put ne pronađe na adresi, pošiljka se vraća u naše prostorije (PRODAVCU). Nakon pakovanja robe i predaje kurirskoj službi CITYEXPRESS na mejl će Vam biti poslato obaveštenje o brojevima paketa i likn preko koga možete pratiti status pošiljke.

OBAVEŠTENJE:
Izuzetak može biti isporuke u Beogradu gde može doći do pomeranja roka isporuke zbog gužve u saobraćaju i velikog broja paketa.
Kurirska služba CITYEXPRESS u Beogradu vrši isporuku paketa i u poslepodnevnim satima.
Kada dobijete SMS sa obaveštenjem o isporuci, paketi su utovareni na isporuku ka Vam i trebalo bi da budu isporučen taj dan.

NAPOMENA: Kurirske službe od 01.06.2019 godine ne isporučuju pakete SUBOTOM.
Roba poručena četvrtkom posle 14h i petkom do14h šalje se petkom i na isporuci kod Vas su u PONEDELJAK.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je vizuelno pregledati paket, da ne postoaje slučajno vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transpornta kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, imate prava da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na telefon 032.5371.476 ili putem emaila reklamacije@bolago-m.rs  Ukoliko je pošiljka na izgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Postupak reklamacije

Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom uključujući i garantne listove proizvođača. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate određeni artikal na kvalitet mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici.

Roba pokrivena garancijom proizvođača se prodaje sa garancijom proizvođača proširena na Kupca. Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev kupca, popunjavanjem Zahteva za reklamaciju na kvalitet proizvoda.

Ukoliko želite da započnete proces reklamacije, potrebno je da nam se obratite na email reklamacije@bolago-m.rs ili telefon 032.5371.476 kako bi Vam poslali Obrazac za reklamaciju ili da isti skinete sa našeg web sajta (link) i da nam ga pošaljete na email reklamacije@bolago-m.rs

Preduzeće BOLAGO-M doo ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, proizvode pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu. Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na Web sajtu ili niste dobili kupljeni proizvod, molimo Vas da kontaktirate korisnički servis telefonom 032.5371.476 ili mejlom reklamacije@bolago-m.rs (kontakt podaci) i mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti kako biste dobili kupljeni proizvod.

Ako je neki proizvod koji ste kupili defektan ili ne funkcioniše pravilno iz bilo kog razloga, molimo Vas da kontaktirate naš korisnički servis telefonom 032.5371.476 ili mejlom reklamacije@bolago-m.rs (kontakt podaci) i da pogledate garantni list kako biste se upoznali sa detaljima garancije i postupkom reklamacije.

Pravo na povraćaj novca ili zamenu robe

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Izbnos se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod vraćen neoštećen i ispravan.

Pravo na odustajanje od ugovora, prava i obaveze kupca i prodavca

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti. Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi vraćanja robe i novca

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Ako je plaćanje izvršeno pouzećem ili opštom uplatnicom/e-bankingom povraćaj sredstava se vrši uplatom na tekući račun kupca, delimično ili u celosti, bez obzira na razlog vraćanja. Pravnim licima se sredstva vraćaju na poslovni tekući račun, delimično ili u celosti bez obzira na razlog vraćanja.

 

Izjava o bezbednosti podataka

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica UniCredit Bank Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Definicije politike privatnosti

Ova Politika privatnosti reguliše praksu prikupljanja informacija od korisnika prilikom korišćenja internet stranice https://www.bolago-m.rs, kao i njihovo skladištenje u bazama podataka našeg preduzeća BOLAGO-M doo Naša politika privatnosti obuhvata razloge kako i zašto sakupljamo, koristimo i štitimo Vaše lične podatke.

Zadržavamo diskreciono pravo da ovu Politiku privatnosti možemo izmeniti u svako doba i da tako izmenjen tekst postane važeći odmah po objavi istog na Web sajtu.

Nastavak Vašeg korišćenja Web sajta nakon izmena, podrazumeva da prihvatate sve uslove tako izmenjene Politike privatnosti. Stoga savetujemo korisnike da periodično ponovo detaljno pročitaju informacije sadržane u Politici privatnosti, kako bi bili informisani o eventualnim promenama.

Način prikupljanja i upotrebe podataka

Tokom Vaše posete sajtu možemo prikupiti vaše lične podatke koje su neophodne da podesite svoj nalog, u svrhu naplate ili isporuke Vaše robe. Vaše lične podatke koristimo isključivo i samo kako bi nam omogućili da Vam obezbedimo proizvode i usluge koje želite radi zadovoljenja Vaših zahteva ili da Vam prilagodimo našu ponudu, tj. da je personalizujemo, unapredili rad Web sajta, osigurali proveru administrativnih zadataka, uspostavili kontakta sa Vama, poboljšali naše oglašivačke i promotivne rezultate i poboljšali našu ponudu proizvoda ili usluga na tržištu, kao i u svrhu saradnje sa institucijama odgovornim za sprovođenje zakona.

Mi ne prodajemo i ne iznajmljujemo Vaše lične podatke trećim licima, za njihove markentiške potrebe a da prethodno nismo Vama dali mogućnost da tu opciju isključite. Međutim, mi možemo otkriti Vaše podatke našim poslovnim jedinicama i partnerima, koji su deo ove Politike privatnosti. Nikada i ni pod kojim uslovima nećemo zloupotrebiti Vaše lične podatke. U sledećim odeljcima ćemo Vam izložiti načine i razloge za moguće davanje Vaših informacija, za potrebe normalnog poslovanja Web sajta.

Skladištenje i čuvanje podataka

Preduzeće BOLAGO-M doo kao prodavac proizvoda i usluga na Web sajtu ulaže maksimalne napore radi zaštite Vaše privatnosti kad ste "online" kao korisnik. Vaše lične infrmacije se čuvaju na siguran i poverljiv način, i obrađuju na zakonit način u skladu sa ovom politikom privatnosti. Preduzimamo odgovarajuće tehničke i organizacione mere radi zaštite od naovlašćenog i nezakonitog pristupa i obrade vaših ličnih podataka, uključujući i enkripciju vaših informacija. Mi ćemo Vaše informacije zadržati onoliko dugo koliko je potrebno da obradimo Vaš nalog, Vaše plaćanje, odradimo refundaciju sredstava, odgovorimo na žalbu ili pružimo Vam promotivne informacije na koje ste se prijavili.

Kolačići (cookies)

Kolačić (cookie) je informacija sačuvana na Vašem računaru od strane internet stranice koju posetite. Kolačići obično čuvaju Vaša podešavanja, postavke za internet stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada opet otvorite istu internet stranicu internet pregledač šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Ovo omogućava stranici da Vas prepozna i prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Ukoliko ne želite da naš Web sajt ima pristup Vašim kolačićima, možete ih blokirati. Većina web browsera Vam omogućava da blokirate kolačiće. To možete uraditi putem Podešavanja Vašeg web browsera.

Izjava o bezbednosti podataka

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica UniCredit Bank Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Pravila i uslovi kupovine

Zadržavamo pravo da ograničimo količine raspoložive za prodaju ili koje su prodate.

Zadržavamo pravo u bilo kojem trenutku odbiti, otkazati ili prekinuti narudžbinu iz bilo kojeg razloga. Ako je cena bilo kojeg proizvoda, koji ste naručili, pogrešno prikazana na našoj web stranici, mi ćemo Vas o tome obavestiti i pružiti ćemo Vam priliku da naručite proizvod sa ispravnom cenom.

Vaš ispravno popunjen i dostavljen obrazac za narudžbinu predstavlja Vašu ponudu za kupovinu proizvoda ili usluga navedenih u narudžbenici. Vaša narudžbina će se smatrati prihvaćenom samo ako i kada smo poslali e-mail sa obaveštenjem na Vašu adresu e-pošte.

Bolago M ne prikuplja i ne skladišti podatke o Vašim kreditnim karticama, tako da nije odgovoran za njihovo gubljenje ili zloupotrebu.

Mi se oslanjamo na informacije koje pružate putem web stranica, uključujući i podatke o registraciji (ime i email adresa), podatke o plaćanju (brojeve kreditnih kartica i datum isteka), i povezanih informacija o transakcijama, koje moraju biti istinite, tačne, važeće i potpune. Vi ćete biti isključivo odgovorni za bilo koje i sve gubitke, štete i dodatne troškove koje Mi ili bilo koja druga osoba može imati kao rezultat Vašeg podnošenja lažne, netačne ili nepotpune informacije ili ne ažuriranja Vaših podataka o registraciji i plaćanju u roku od 30 dana od svake promene.

Pozdrav 

Prodajni TIM BOLAGO-M Online Shop